hidup tidak seindah mana....
gembira, sedih...that is life....
hidup akan indah bila kita mencorakkan warna warni disertakan kenangan indah dan dicalit sedikit kasih sayng....
aku tidak ingin org mengagumi blog ini dan sesiapa yang membaca...
thank a lot...(sebab baca ceta mgarut aku)

enjoy..
sarangheyo..

Isnin, 20 Jun 2011

oh my!!hansome guy....GAY...OMG!!

dear mBLORY
dear...malam 2 buta nie pon aku sempat gi buka ko yunk..
nak ceta...hari nie...mia pernah la terlintas dalam fikiran..
wow..hensemnye boy tu...
       alamak!! laki owg...erm...bertuah bini dia..
       alamak!! tunang owg...x da harapan...
.......alamak!! bf owg....x nak kacau org punye...gud girlkan mia nie yunk...hehe
       alamak!! opps!! GAY,,,oh no...
   
buat owg yg terasa diri dia tergolong dalam nie...mia nak minta maaf dulu la ya...bukan nak memburukkan...
sedangkan dalam Islam melarang menukar bentuk diri dalam apa jua keadaan..apatah lagi menukar perlakuan bertentangan dengan apa yg sepatutnya...x baik...

tapi sebenarnya bukan itu yg mia nak ceta..hehe...mia nak ceta yg nie...
mia kan pernah terfikir...skrg nie...lau pilih psgn...jan la terlalu memilih sgt...
jan tersalah pilih...
ti dapat suami org...
cian bini dia.....yg ada anak pulak...lagi cian...
rupa bukan segalanya...chewah..
mia mia mia...perkataan nie yg buat aku rindu ngan member 2 aku...
dan aku rindukan seseorg hari nie...
ermm....
bak kata owg kan lau jodoh x ke mana....
dalam filem pon selalu gak...dia kahwin...cerai..and at the end...ngan jodoh yg telah ditentukan...
happy ending...

dan sepeti biasa...nie hadiah tuk kuarga dan rakan...


tanda kasih dan syg mia ngan semua...
sarangheyo...
 i wish all be always love me...
i wish....

Tiada ulasan: