hidup tidak seindah mana....
gembira, sedih...that is life....
hidup akan indah bila kita mencorakkan warna warni disertakan kenangan indah dan dicalit sedikit kasih sayng....
aku tidak ingin org mengagumi blog ini dan sesiapa yang membaca...
thank a lot...(sebab baca ceta mgarut aku)

enjoy..
sarangheyo..

Rabu, 22 Jun 2011

kisah cinta AZ oppa and me + Z oppa..hehe

dear mBLORY.....
hari niekan nak ceta tentang lelaki yg aku cinta senyap 2...hanya aku ja yang taw....
mula time aku sekolah menengah gi...aku minat ngan 2 org...yg paling aku cintai..cheh!! nama dia AZ oppa..hehe wat ala 2 korea lak ah...aku kan fanatik gila ngan korea...AZ oppa nie aku mula sedari dia time aku tahun 6...hahaha..memang aku buta.

A oppa
hensem...pandang muka dia x jemu mata memandang..hehe..tapi time aku form 1 kan..wat cam besa la..aku x la cantik dulu..x pandai nak wat muka cantik...agak gemuk dari hari nie...
org pon x kan tgok...jadi...aku ngan diam suka tenung muka dia..form 3 aku dan dia still lagi 1 sekolah yg sama...kawan 2 aku pon mula kaitkan aku ngan AZ oppa...kata kami couple...tapi aku tahu hatinya bukan milik aku...buktinya form 4 dia ada couple len...aku biarkan ja...sebab aku da ada org yg aku cintai pada masa itu..

last kali aku tgok muka dia bila ah....aku lupa bha...tapi sebelum dia pi semenanjung ah..muka pucat...x bermaya...ya la kan...x sampai hati nak tggalkan gf...masa tu gf dia....opps...x nak ah bg taw...
erm...nak cakap nak meraung menangis x juga sebab aku ada bf time tu yg lebih ok....dan aku admier ngan 1 owg gi nie...Z oppa...

aku suka tgok cara dia jalan, berbual...erm...tapi x la smpai jatuh cinta...admier jak...

dua oppa nie dipisahkan dengan perpisahan berpindah ke tempat baru....
yg tinggal hanya kenangan.....senyuman dua 2 my oppa...segar di ingatan hgga kini...

Tiada ulasan: