hidup tidak seindah mana....
gembira, sedih...that is life....
hidup akan indah bila kita mencorakkan warna warni disertakan kenangan indah dan dicalit sedikit kasih sayng....
aku tidak ingin org mengagumi blog ini dan sesiapa yang membaca...
thank a lot...(sebab baca ceta mgarut aku)

enjoy..
sarangheyo..

Isnin, 20 Jun 2011

LuaHan Hati sAng GadIs....

Dear mBLORY

x taw mau cakap ngan siapa...
jadi ko ja la jadi peneman hati ku wahai mblory...
hati aku nie aku sendri x bleh faham.......................apa sebenarnya yg aku mau sebenarnya....
ramai da org yg memberi ruang utk aku masuk mengisi ruang yg ada...
tapi suma aku tolak...
bukan kerna aku sombong...tetapi aku rasa mereka mereka tu mempunyai ramai gi wanita yang lebih sempurna utk di sayangi...bukan aku...

in my way...
aku akan cakap..."ko nie hensemlah" tapi x sampai pon i hati utk memiliki....
aku senyum sebagai tanda sahabat...bukan sebagai tanda "i love u"
wahai lelaki 2...fahami lah hati aku...

erm...hehe...seriusnya aku hari nie...mungkin sebab aku menyedari sesuatu tadi...
apa pun yg terjadi... aku hadiahkan bentuk hati nie kepada suma kuarga...kawan yg aku sayangi....


comelkan...x sampai hati mau makan sebab comel...erm...
apa pun aa jugak yg menggembirakan hatiku sebenarnya,,,
penawar duka hanyalah dia seorg....
hihihi....
sarangheyo...

Tiada ulasan: