hidup tidak seindah mana....
gembira, sedih...that is life....
hidup akan indah bila kita mencorakkan warna warni disertakan kenangan indah dan dicalit sedikit kasih sayng....
aku tidak ingin org mengagumi blog ini dan sesiapa yang membaca...
thank a lot...(sebab baca ceta mgarut aku)

enjoy..
sarangheyo..

Isnin, 21 Mei 2012

SahAbAt....

 
sahabat....aku tidak menginginkan engkau setia kepadaku...aku hanya ingin engkau senyum kala aku senang  
                dan sedih...
sahabat....aku tidak kisah apa jua yg engkau kata tntgku...asal engkau kata "hii" tiap kali kita berjumpa dan
                senyum kepadaku....
sahabat...walau kita jauh namun aku x kan lupa kan kamu semua.....
sahabat....aku x berkira sikit pun atas segala galanya...namun hanya satu yg aku kira..tiap kali engkau
                berjumpaku engkau akan bertanya khabarku...walau aku tidak bertanya khabar tntg engkau..ketahuilah aku sentiasa berdoa agar 
                engkau sihat disetiap sujudku...
engkau sahabatku....mungkin memg salahku...tapi maafkanlah aku kerana aku sentiasa memaafkan
                segalanya...

aku hanyalah seorang wanita/perempuan jahat, nakal, degil...namun aku ada hati...
aku juga tahu erti tangisan, senyuman....
aku cuma mahu sahabat aku tahu...aku sayang kamu suma....
salah silap...harap dimaafi...

ya Allah...yang maha pengasih lagi maha penyayang..lindungilah sahabatku walau di mana mereka berada semoga persahabatan kami tidak putus...
amin yarabbal alamin......


p/s...mood x bepa baik sebab rindu kawan 2 lama...tapi kawan 2 baru, asalkan kenal aku pon..aku sayang kamoo jugak....
hanya nukilan yang x seberapa...luahan hati lara....



hidup x lama...corak ngan betul, nikmati hidup...

Tiada ulasan: