hidup tidak seindah mana....
gembira, sedih...that is life....
hidup akan indah bila kita mencorakkan warna warni disertakan kenangan indah dan dicalit sedikit kasih sayng....
aku tidak ingin org mengagumi blog ini dan sesiapa yang membaca...
thank a lot...(sebab baca ceta mgarut aku)

enjoy..
sarangheyo..

Jumaat, 11 Mei 2012

Yan...for me u already die...sekian....

"He" my only one....mY best freind, my boyfriend...Yan??? no no no more!!!! dia da mati!!!!!

salam....
huhuhuhu...melampau statement diatas?? ada aku kisah...hahahahah( ketawa jahat smbil tutup mulut ngan tapak tangan).....

erm....its been a long time x masuk blog ne...erm...its a long long long..............story to tell.
again...i'm here. not with that boy name yan but with MOHD HAIRUL. my new boyfriend...kikikiki
panjang ceta kenapa bleh break up ngan yan setelah bertahun jugak couple...
bertahun pon x kekal juga...rezeki, jodoh, hidup dan mati ditangan tuhan kan....apapun terima dgn redha apa yg berlaku..semoga ko "yan" hidup ngan aman dan bahagia...jaga 'dia' baik 2 tau...(aku tau dia akan baca blog aku ne...aku tahu sgt)
kawan 2 aku mesti terkejut ngan brita aku break..hehe...aku chill jak...so korang pon relax la....jodoh aku bukan dgan dia...
erm...lau Allah nak tarik balik apa yg kita ada, kejab jew da hilang segalanya...aku da pernah hilang seorang ayah..jadi segala apa yg berlaku, memg akan hancurkan hati aku tapi x seteruk mana...bleh control gi....

aku x nangis, aku tak marah...aku cuma diam...diam dan berfikir....esoknya hidup aku akan bermula seperti kesedihan hari semalam tidak wujud...easy..

desperate!! tu yg kwn baik aku shawn ckp bila aku couple ngan hairul x sampai bepa bulan pon break...sebenarnya aku x bepa nak ingat time bila aku break..hati da hancur so, otak x la stabil mana kan...hahahah
apapun aku stabil bila malam 5 march tu aku trima dia jadi couple aku...serius..
x kisah la apa org ckp...hanya aku jew tau diri aku...desperate ke tak...huh..
so shawn...lau ko baca entry aku ne.....you need to trust me okay....hehehe..i'm a big girl already..so big girl don't cry right?? ( tettttttt!!!! salah...hahaha)

and now....aku happy sehappy happynya....mimpi jadi kenyataan...its perfect dear....ada chemistry antara kami dua...chewah...bak kata bg saya " x pa sekali sekala jiwang" hahahaha....ha, tgok....aku senyum lagi...
memg tanda 2 org bahagia ne.....

apapun.....kepada bf ku yg disygi...huhuhu...love u!!!....huhuhu


Tiada ulasan: