hidup tidak seindah mana....
gembira, sedih...that is life....
hidup akan indah bila kita mencorakkan warna warni disertakan kenangan indah dan dicalit sedikit kasih sayng....
aku tidak ingin org mengagumi blog ini dan sesiapa yang membaca...
thank a lot...(sebab baca ceta mgarut aku)

enjoy..
sarangheyo..

Sabtu, 17 Mac 2012

jangan bunuh rindu aku....

lelaki....kenapa aku tidak mengerti engkau???
engkau juga manusia....
kenapa engkau sangat mengerti perasaan aku sedangkan sukar sekali aku memahami engkau....
adakah salah aku tuk tidak memahami engkau???

cinta yang datang seperti sambaran kilat...pantas namun kesannya tertanam erat di sanubari..
cinta yang datang itu membuat aku ingin melonjak gembira, berlari keanak-anakan..
cinta itu tidak buta jika kita manusia sedar dan belajar akan kesilapan dulu

aku cuma wanita,
punya hati yg ingin dicintai,
punya jiwa yang bergelora mengejar nafsu cinta yang kecil namun bergetar kuat menggegar sanubari
punyai mata yang ingin lihat kau di depan mata
punyai telinga untuk selalu dgr bisikan manja seorang kawan dan kekasih.
aku ingin dakap kau erat...
ya Agama mengatasi segalanya namun cukuplah jika engkau berharap sama seperti aku....

aku ingin menjadi yang sah untukmu....
dan semoga engkau tidak membunuh rindu ini dan mimpi 2 indah ini kekasih....

Tiada ulasan: