hidup tidak seindah mana....
gembira, sedih...that is life....
hidup akan indah bila kita mencorakkan warna warni disertakan kenangan indah dan dicalit sedikit kasih sayng....
aku tidak ingin org mengagumi blog ini dan sesiapa yang membaca...
thank a lot...(sebab baca ceta mgarut aku)

enjoy..
sarangheyo..

Khamis, 29 Disember 2011

boys and boys

assalamualaikum.....

yay...pejam celik aku da samapi ke study week...erm,,,,da nak habis sem 3....that really short sem..(short la sgt)....soooo......
today let me tell u a story...
once upon a time.....tetttttttttttttttttttttttttt....stop...hey u are degree student ok.....hahahaha...i miss that word from Dr, Ng......

ladies and gentlement....hahahaha
aku pelik ngan org...terutamanya boy...asyik memberi harapan kepada aku....harapan bahawa mereka akan memberi kebahagiaan....hey boy i'm not stupid okay...heeeee
x da la...memg la lau cinta suma bleh...apapun kata ya,....please la...i need the one who can be my hero not my "hamba"....and then aku pelik ngan lelaki yg x faham bahasa...bukannya aku cakap mandarin kan...(walaupun memg tahu sikit 2 )
da aku kata aku x suka, x suka la,,,,easy,.....jgn paksa....
pelik 2....
nie lagi sorg....tiap kali chat i will be smile, laugh.....but sampai masa serius dia akan undurkan diri...what the #$%@....
maybe as a boy u will be say that u also think that a girl is weird right....erm...so camna nie...
biarkan jew ke????
biarkan...biarkan...biarkan.....and then adalah hati yg terluka....so sad...yay...stop it....i really want all this stop....x nak la jadi hipokrit lagi....
cukuplah ngan sorg nie aku hiprokrit,,,,i try to honest but i know that bila kita honest org akan marah, majok......erm....
i'm just a girl...maybe if i was a boy i will think differently...maybe...and maybe...

so sampai situ dulu....lau x suka jan baca...easy...this is my blog and its about me...tak suka jan baca...easy...life is easy if u think it easy....renungkanlah.....hahahaha.....

Tiada ulasan: